Take another piece of my heart


Hello everybody!

Ursäkta mig för en väldigt dålig uppdatering de senaste dagarna. Så låter det alltid från mig men har inte haft någon ork. Har varit så trött under dom här dagarna att jag inte haft någon energi alls. Men ni har inte missat mycket i varje fall!

Idag for jag med mamma eva och viktoria en sväng till piteå och tog oss en shoppingtur. Och med mig hem fick jag mycket fint! Ett par nya shoes, bikini, solbrillor, tröja, kjol, mascara osv. Jodå nicenice! Var väl hemma där vid fyra och vi var helt slut allihopa så la oss en stund på soffan och tog igen oss. Haha låter som att vi typ är 70+.

Så just nu händer det inte särskilt mycket här. Fredag kväll och jag är helt slut o ville egentligen hoppa i säng där vid åtta tiden. Men tror jag faktiskt ska se lite nu istället och bröderna scott. Yum yum! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0