"my heart hasn’t beat in almost ninety years."



Idag har jag stigit upp.. väldigt väldigt tidigt. Syster ville ha med mig in till stan när hon skulle göra naglar så var snäll att följa med. Kvart i åtta hade jag alarmet på - ni kanske inte tycker det är så farligt tidigt men för mig är det faktiskt det. Så idag lär det bli att ta en middagslur.

Har just kikat runt lite på den officiella hemsida för New moon filmen och jag får fjärilar i magen på riktigt. Jag skulle kunna skutta omkring som en idiot i huset för jag blir så glad när man får se nya bilder från filmen. Och Edward gör ju detdär lilla extra hjärtslaget. Hihi! Tar allt jag kan få! Usch känns olidligt länge till november..

Kommentarer
Postat av: Freja

Hihi, lånat min bild ser jag ;)

2009-07-23 @ 12:28:23
URL: http://mrslaffertyy.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0