is this all of me?


Nu kommer min syster (om hon läser detta) gnälla på mig för att jag åter igen börjat ett inlägg att jag inte har haft någon blogglust. Men så är det. Det har varit dött här de senaste dagarna för att jag inte haft någon inspiration alls (!) Tråkigt men sant. Tänkte iallafall visa att jag lever fortfarande - och ett försök att hitta tillbaka suget också.

Och igår tatuerade jag mig !! Helt obeskrivligt att jag faktiskt vågade sätta mig där, vilket jag inte trodde. Och smärtan som jag gått och varit så orolig över var ingenting alls. Så nu sitter den så fint i nacken och snygg som tusan är den, Slänger upp en bild senare :)

Soo.. What to do now.. Lova och jag ska kolla lite film, är inte så bra väder här idag. Sen får vi se.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Längtar tills jag får se bild på tatueringen :D

2009-07-23 @ 17:07:40
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0