another day will rise


Hm.. Har inte särskilt mycket att dela med mig åt er idag. Jag har ingen ork till bloggen längre känner jag, har varit så ett tag nu tyvärr. Och ibland känner jag bara suget att få gå in och uppdatera osv men ska jag vara ärlig har det varit skönt utan dator dehär senaste dagarna. Sorry! :P

Så.. I helgen startar iallafall lulekalaset. Vilket ska bli kul! Får hoppas detta år blir bättre än förra. Eller jag är nästan säker på att det kommer bli det. Mycket har förändrats sen dess och jag ser på det på ett helt annat sätt idag. Finally. Min bästa vän dyker upp här någon gång på fredagen, sen börjar festligheterna!

Nu ska jag glutta lite på gilmore girls. Har köpt första säsongen på box så nu har jag en ny obsession. Serien är så jäkla mysig! Så bye for now!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Låter mysigt.Älskar Gossip Girl!



Det är lugnt gumman,blogga när du vill.Kikar in i bloggen varje dag ändå :)

2009-07-28 @ 18:12:29
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Paris

Kan du inte visa din tatuering? :D

2009-07-30 @ 23:16:18
Postat av: Hanna

åh, gilmore girls är så härlig! <3

2009-08-02 @ 22:31:33
URL: http://lifeinaglasshouse.devote.se

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0