You don´t know how long I´ve waited for you



Bloggen är seg. Laddade upp ett inlägg för ett tag sen men dock har det inte kommit upp ännu och det var ändå 45 minuter sen jag ladda upp det. Nåja får se om det kanske dyker upp nångång imorgon. Om det här ens publiceras direkt.

Blev inte att jag kom i säng, fastnade på msn istället. Jag och Natta håller på att kolla resor till sommarn. Det blir Turkiet. Direktflyg härifrån går på ca 4800kr per person. Så nu är det bara börja spara så vi kan boka om någon månad innan priset hunnit stiga. Nu är det dags för mig att sluta slösa pengar alltså om jag vill komma iväg någonstans överhuvudtaget. Tidigare ikväll har jag hunnit vara till Boden en sväng, vi for dit vid 6 tiden. Kikade på när lillebror hade match med statslaget. Dock var det en väldigt tråkig match, tror jag aldrig längtat tills matchen ska vara över. Det var något nytt.

Nu ska jag bädda ner mig och kika på Vänner innan jag somnar. God natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Haha jaa.jag har ju laddat ner den och har sett den på det viset för fick inte med mig någon på bion men jag har redan sett den massvis av gånger till och med i kväll,blir bara mer och mer förtjust i den för varje gång,den är ett måste i min film-hylla iår :D



Nej faktiskt inte bor 9 mil norr om örebro :)

2009-01-03 @ 00:42:44
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaa, hujaa.. <3



Japp, gott som fan ska de bli ;)

2009-01-03 @ 12:10:52
URL: http://amanddis.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0