I'll be there for you


Idag har jag varit hemma från skolan. Bad bad bad Nathalie. Vaknade vid 5 inatt och hade såna magsmärtor att jag inte ens kunde sitta upp, slocknade direkt jag la mig i sängen igen efter att ha hämtat värmesäcken och har nästan sovit resten av dagen. Vid ett tiden pallrade jag mig iaf upp ur sängen och slog igång 90210 och efter det kikade jag lite på Top model. Trodde mina linser skulle anlända idag men tydligen inte, annan tid när jag beställt tar det bara en dag ungefär så är de hemma i brevlådan. Hoppas att de hinner komma innan helgen iaf.

Nu har jag inte en blekaste aning om vad jag ska göra, funderar på att lägga mig i sängen och glo tv ett tag. Vänner maybe? Har fastnat på säsong 7 nu och är ett tag sen jag sett så blev sugen å kika lite. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0