Since I´m going to hell


Donnisponnis!



Gick in på Canal plus och ser att de inte visar Skellefteå-Luleå idag. Vafan handlar de om!? Usch vad arg jag blir. De visar alla matcher utom den, och när det är en derby match dessutom blir jag ännu mer förvirrad!?

Blir inte stan för mig idag, har så ont i magen fortfarande att jag ska ligga nerbäddad och glo film ett tag nu. Presenten fixar sig ändå, tack för det! :) Tänkte kolla på första Harry Potter filmen. Haha bara för att det är så längesen och för att jag är en Harry Potter nierd. Han var så söt och liten i första filmen. Det är roligt att se förändringarna på bara ett år.

Pratade nyss lite med min söta mormor. Hon berättade att hon varit vaken sen halv 5 imorse!? Jadu det är inte konstigt att hon får allt hon planerat gjort under dagarna. Jag som tycker dagarna blir långa om man stiger upp vid 9 tiden. Nåja ska kolla om jag får tag i Johanna nu, om det nu går att ringa till Portugal? Saknar min stumpa :( Sen ska jag och Donna lägga oss och mysa framför tvn, där Mimmie redan bänkat sig! ♥


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0