Uselt!


Alex Pettyfer från Wild Child. Brittiskt ögongodis!


Usel, usel, usel, USEL match gjorde Luleå mot Skeå idag på bortaplan. Skämdes även fast jag satt hemma framför tvn och kollade matchen. 7-1 till Skeå!? Och hela Luleå spelade som potatissäckar. Ingenting funkade, varken markeringarna, passningsspelet, backarna, målvakten, och två skadade. Är det såhär dom inviger det nya året? Pinsamt. Jag hoppas verkligen att det inte fortsätter såhär.. Sen kolliderade Emil Lundberg med en Skeå spelare så han åkte med ansiktet rakt ner i isen. Var verkligen inte en trevlig syn, ryste verkligen i hela kroppen och man såg verkligen hur ont han hade.  Han fick ett jack i hakan såg man och blödde som tusan. Sen har han garanterat dragit på sig en hjärnskakning. Fy tusan! :/

Ska kila å basta om ett tag, använda ansiktsmasken mamma köpte åt mig i julklapp och slänga in en hårinpackning också tänkte jag. Fryser som bara den så ska bli väldigt skönt. Sen tänkte jag ställa mig och göra en fruktsallad och fortsätta glo på film resterande av kvällen. Vill inte dra på mig någon sjuka så är nog bäst att jag håller mig hemma och tar det lugnt. Blir att se på Wild Child senare iaf. Blev grymt sugen att se den efter jag läst Viktorias blogg. Är ett tag sen och då såg jag dessutom den med jätte dålig kvalla. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Håller med han är verkligen ett brittiskt ögongodis :)

Nu får jag ju lust att se filmen igen,aja får se hur jag gör med den saken ;)

2009-01-03 @ 21:05:31
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Haha ja jag med,usch farligt ju,fast jag har hört att alla brittiska accenter är inte fina utan de lär komma från rätt ställe :)



Jo men hon gör bara till vänner,men det finns säkert någon som kan göra en till dig,fast jag gillar din design som den är,får verkligen twilight sug hela tiden jag går in på den ;)

2009-01-03 @ 21:13:49
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Jo det visste jag,hehe ja det är skönt det :)

Kanske låter dumt, men skulle inte vi kunna byta msn skulle vara roligt att prata med dig mer? :)

2009-01-03 @ 23:17:13
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Har addat dig nu :)

2009-01-04 @ 00:25:18
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0