Tremble for my beloved


Jag har ont i benet, jävligt ont i benet faktiskt. Känns som att det blir värre för var dag som går istället för bättre. Träningen gick väl sådär, fixade några minuter på bandet iaf. Körde styrke resten av tiden sen var det raka vägen hem och käka middag. Det har varit ett pissigt väder idag, snö blandat regn så det var glashalt ute. När vi gick från Hälsans idag fick man gå armkrok för att inte ramla och slå ihjäl sig. Och skulle inte förvåna mig med min tur om jag skulle ramla på samma ben en gång till. Måste nog skaffa sånadär bråddar, haha!

Nu sitter jag och håller på att klura ut hur dehär med Paypal fungerar. Ska betala mitt armband nu men sitter bara och ondas över det istället för jag gör något fel hela tiden för kortet accepteras inte. Blir tokig när jag inte förstår! Pappa är i Haparanda med lillebror så han var inte mycket till stor hjälp heller.. Sen blir jag nervös att jag skrivit adresserna i fel fält så det skickas åt tjotta istället. Ja herregud.

Ska gå och göra mig varma mackor och varm oboy om en stund tänkte jag. Blev grymt sugen på det idag! Tänkte dra igång Ten inch hero om en stund och bara ta det lugnt, känner mig helt slut. Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Myysigt förutom halkandet då :)

2009-01-22 @ 21:56:25
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Med dig med underbara du :) <3

2009-01-22 @ 21:59:20
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0