These words of my own


Har avslutat en video jag höll på med i natt, en massa gamla bilder från förr. Hihi så går det när man inte har särskilt mycket att göra, ska slänga upp den här framöver. Om en stund ska jag & Johanna dra och träna lite. Ska bli skönt! Och ikväll är det hockey som gäller, har gratis sittplats så ska bli skoj!

Armbandet jag budar på har gått upp till 300kr med 12 timmar kvar.. Jag la då mer än vad alla andra lagt för jag blev inte utbudad direkt så nu får vi hoppas att det inte är någon som ändrar sitt maxbud pris. Jag ska ha det, där med basta.

Nu måste jag kila ut med hundarna, fräscha upp mig och packa gymkläder. Vi hörs ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0