What are you doing what are you thinking right now?


Idag har jag slöat, vaknade vid 1 idag igen. Vet inte hur jag ska klara av att stiga upp normal skoltid igen nästa vecka när jag nu fått sova ut en hel vecka. Imorgon ska jag fara till skolan, men då börjar jag ju 12.05 vilket blir att jag ändå får en sovmorgon till. Nåja en dag i taget! Har slöat framför tvn och läst När jag hör din röst ett tag också. Nu är jag redigt less på att bara ligga hemma, känner mig helt isolerad från världen utanför mitt rum typ.

Hittade en gammal låt från Lulekalaset för ca 4 år sen maybe? Angel City - Sunrise. Hela jag har gåshud! Ge mig sommar, är less på halkan, kylan och denhär förbannade snön. Och ni som inte hört denhär tidigare tänker garanterat på sommaren ändå, det står bara sommar över hela låten alltså.

Om en stund ska jag dra igång en film. Make it happen blir det idag. Ruggigt bra film! Men först ska jag kika å äta lite, potatisbullar står på matsedeln idag. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Make it happen är grym :D



Svar: Klart att vi ska, Vill det hur mycket som helst :D

2009-01-29 @ 18:20:09
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ah, okey, jag kör på svenska först, sen engelska.. men either way, dom är bra ;D



Sommar, sommar och sol, havet och vinden med doft av kaprifol, skulle inte sitta fel, inte alls :/

2009-01-29 @ 18:33:34
URL: http://stupidlamb.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0