Slö time framför Ugly Betty & Bring it on!



Skoldagen idag blev kort och skönt det! Eftersom NK:n inte börjar förrän nästa vecka hade vi endast 2 lektioner, inte ens det egentligen för Bengt lät oss slippa 2a lektionen eftersom vi har redovisningar nästa vecka och min grupp är klar. Så slutade redan vid 11. Skönt! Johanna, Malin & jag gick och käkade lunch på stan sen strosade Johanna & jag runt på stan och trånade efter nya kläder och skor. Blä det suger verkligen att vara pank.. Har även hunnit vara duktig och storstäda rummet, även min garderob. Heja mig!

Så nu ska jag faktiskt lägga mig & slöa innan middagen, har tagit hem ett avsnitt av Ugly Betty som jag ska kika på nu, sen efter middagen ska jag fasiken ta mig tid att se Bring it on. Blev inte igår kväll heller för jag hann bli alldeles för trött. Nåja hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Ja du hade alldeles rätt för det gjorde jag :)

2009-01-12 @ 16:13:59
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0