Love is a force you can't control


Keith & Natalie


Blev inte att titta på 13 snart 30, när jag kom ut ur duschen och hade fikat hade jag missat nästan halva filmen så slog i gång en film som heter Keith istället. Den liknar A walk to remember men jag tycker den var så mycket bättre konstigt nog, brukar inte gilla filmer som "härmat" någon annan. Söta Jesse McCartney hade huvudrollen som Keith och spelade mot Elisabeth Harnois som spelade Natalie. Hon var även med i OTH där hon var Mouths "flickvän" ett tag i säsong 4. I slutet av filmen grät jag verkligen, märkte det inte ens själv först.

Nu är det bara ca 1 timme och 20 minuter tills JVM finalen börjar och jag är fortfarande uppe. Grattis Nathalie! Blev piggare efter duschen och film tittandet när jag fick vara lite ledsen, konstigt nog! Tills dess ska jag nog lägga mig och glo på Gossip Girl säsong 1 en stund. Love it!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0