It's friday!


Slänger upp en bild på Leighton Meester, tycker hon är så otroligt söt på denhär bilden :)

Jag är hungrig, min mage riktigt kurrar och härjar. Tyckte jag åt lunch nyss men tydligen inte. Sitter här å försöker måla mina naglar och det är högerhands tur nu. Är urusel på det, känns som att det bara kladdar så har topsen och accetonet beredda här brevid. 

Och nu är det äntligen helg! Ikväll far jag och Johanna till Sandra där alla tjejorna är och vi ska mysa på, spela spel osv sen blir det vidare till Joppi för att umgås. Ska bli skoj! Imorgon får jag se om jag eventuellt hinner på Luleås match, ska nämligen på middag vid 6 tiden imorgon så kan bli stressigt. En match mindre är inte hela världen!

Men nu ni så ska jag kika på Gossip girl. Ovanligt vaTänkte ta mig en fil tallrik också så min hunger stillar sig litegrann iaf. Ska gå å tjata på mor och höra vad det blir för mat idag. Såg färsk pasta & fläskfile i kylen så jag hoppas på det, för jag älskar det! Ha en fortsatt trevlig dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg :D

Du får jätte gärna lämna en kommentar om vad du tkr är roligast att göra på sin födelsedag :)

pussar

2009-01-23 @ 16:13:56
URL: http://modins.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Leighton är grymt söt på den bilden :)

2009-01-23 @ 16:17:30
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0