Home


Chris Lowell som har rollen som William "Dell" i Private Practice!

Nu är jag hemma efter ännu en lyckad kväll. Vi har lagat tacos, käkat efterrätt som bestod av chokladpudding, fruktsallad & glass. Skrattat, både med och åt varandra och spelat spel. Med andra ord. Alltså det spelet är nog min favorit genom tiderna alltså, man har så himla roligt när man spelar det. Speciellt när man är en bunt tävlingsinriktade människor så blir det lite vassa kanter ibland från alla håll. Bara kolla på mig och Natta alltså. Är nog bäst att vi spelar på samma lag annars klöser vi typ ur ögonen på varandra :P

Har varit trött under kvällen, var tänkt att jag skulle försöka göra en tidig kväll men hamnade hära som vanligt. Men det gör ingenting! Jag och Viktoria sitter och försöker slå ihop våra kloka hjärnor och komma på en bra låt till hennes video som hon sitter och pysslar med, vilket inte är det enklaste. Men nog löser vi det, vi som är så kloka, right sweetie? ;)

Blev grymt sugen på att fortsätta kika på Private Practice som jag började att kolla på tidigare idag, så ska dra igång några avsnitt om en stund. Hoppas ni haft en jätte bra dag, god natt på er!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Klart vi är kloka sweetie det löste sig fin fint och ja om du undrar varför jag är vaken nu har jag inte gått och lagt mig ännu för videon blev precis färdig ;)

2009-01-25 @ 06:32:18
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: hihi :)

Ja Men in trees var bra det var första gången jag såg det dessutom :)

2009-01-25 @ 07:10:01
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0