Hello, Goodbye, Amen 1x12


Adriana & Brenda


Kikade just klart på 90210, och avsnittet var bra måste jag säga! Fast det var inte så konstigt ändå eftersom det inte varit ett dåligt hitills från serien! Annie & Ethan är fortfarande lika söta tillsammans, han är verkligen söt som en karamell att man nästan smälter. Naomi stör jag mig dock ganska rejält på just nu, så jäkla omogen tjej alltså. Och Adriana är gravid, det kom som en chock. Hoppas verkligen det är Navid som är pappan! Nu är det bara vänta en vecka tills fortsättningen kommer!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det ryktas om att Navid är pappan iaf :)

2009-01-08 @ 20:07:15
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0