HAPPY NEW YEAR



År 2009.

Nytt år med nya möjligheter, right? Nu har man chansen att lägga all gammal skit och groll bakom sig och bara blicka framåt. Året som gått har varit som en berg o dalbana. Upp o ner, men här på slutet har det bara gått uppåt, vilket jag hoppas det kommer fortsätta att göra. Mycket har förändras, både till det bättre och till det sämre. Men det är väl så det är. Jag har träffat mycket nytt folk som jag inte kan tänka mig leva utan och jag har insett hur mycket min familj och mina vänner egentligen betyder för mig. Hur mycket stöd de ger mig genom att bara finnas vid min sida i med och motgång. Jag har blivit starkare genom de misstag jag gjort och tagit lärdom av dem. "Det som inte dödar härdar en." Och jag har hittat mig själv.


You´re one in a million ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0