Goodnight everybody!



Slänger upp en bild på Beckhams. David blir bara snyggare och snyggare ju äldre han blir! Nu tänkte jag krypa till kojs, orkar inte börja kolla på någon film ikväll utan får bli imorgon istället. Tänkte försöka somna nu i tid när jag hunnit bli trött.

Imorgon får jag se om jag åker å tränar med Johanna efter skolan. Jag halkade och slog mitt lår rejält igår + när jag gick från bussen idag ännu en gång. Min gamla vanliga tur! Är så klantig. Mina stövlar är verkligen ur usla så har feta blåmärken nu. Skulle bara kunna köra armar å mage men var sugen på att springa. Nåväl jag får se hur jag gör. God natt allesammans så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0