Gone with the will 2x15


Nu har jag även kollat klart på veckans Gossip Girl. Avsnittet var helt klart bra men inte riktigt som jag hoppades på. Trodde saker och ting skulle lösa sig och bli bättre mellan Blair & Chuck men istället blev saker bara sämre. Men jag tror och hoppas att det löser sig i avsnittet här framöver, något annat går ju inte! Chuck gjorde bort sig totalt inför Bass Industry medlemmen som kom in när han satt och snortade en massa droger med halvnakna kvinnor hängandes över honom. Gjorde det nog inte bättre att han var hög som ett hus. Allt för att hans farbror är dum i skallen och lurade honom totalt. Jag visste att det var något fel på honom, att han inte alls kom för att han bryr sig om sin döde brors son. Lily & Rufus var och letade efter sin son och fick träffa adoptiv pappan som lurade i dom att barnet hade dött i en segelolycka. Ett riktigt fint citat från avsnittet idag kommer från Blair till Chuck:

"C: I'm sorry, I screwed up. (reaching her flowers)
B: It's too late Chuck. I've stood by you trough all of this, but I can't watch you selfdestruced any longer.
C: Jack set me up!
B: There's no one to blame but yourself. I believed in you, your father believed in you. You are the only one who didn't. All I wanted to do, was just be there."

Ska bli riktigt kul och spännande att se fortsättningen nästa vecka, I totally love this show!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0