Film och JVM final!



Kom hem nyss från en urusel match. Luleå fick stryk av Djurgården med 2-6. Hade lust att dunka i huvudet i stolen framför mig efter 1-4 målet. Usch vad tråkig match! Jag hoppas verkligen att de är inne i någon tillfällig svacka och att de snabbt tar sig ut, snälla.. Dagens ros går iaf till Emma som trotsallt efter en sugig match kunde roa mig, som vanligt! Och dagens ris går till huvud dommaren Andersson som SOM VANLIGT inte ser ett piss. Dags att fixa fram glasögon!?

Kvällen kommer bestå av tv tittande. Tänkte käka nå kvällsmackor och sätta mig och kika på 13 snart 30 strax som de visar på tv3. Ett tag sen jag sett filmen och den är faktiskt ganska bra. Får se om jag kommer orka vara vaken tills småkronorna spelar final mot Kanada klockan halv 2 i natt. Kommer bli en utmaning, för är ganska trött redan nu, men är verkligen sjukt sugen att se den.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Naaaaaaaaaaw tack sötnos :)

2009-01-06 @ 00:06:47
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0