Eyes on fire


Blair Waldorf & Chuck Bass


Gårdagen blev väldigt lyckad, behöver inte säga mycket mer än det. Tack tjejor ♥

Kom hem från stan för en stund sen, har hunnit vara ute på promenad med hundarna en sväng också. Mamma&pappa kom just hem så det är väl snart middagsdax. Ikväll blir det att umgås med Johanna som äntligen pallat sig hem från Madiera, hihi. Får se vad vi hittar på för någe, ska börja dra mig mot henne efter middagen iaf. Jag är grymt sugen att åka skridskor så får se om jag kanske får med mig henne till rinken en sväng!

Tidigare idag promenerade Sandra, Emma, Antonia & jag in till stan för att käka lunch på Dagobert och leta en present till Sandras mamma. Är grymt skönt väder ute så var verkligen jätte skönt å komma ut i friska luften. Är inte ofta det är nollgradigt ute, man har knappt viljat sticka ut näsan ur dörren den senaste tiden. Nu ska jag snoka runt på bloggar en stund tänkte jag sen kika på några Gossip Girl avsnitt från säsong ett och drömma lite om Ed Westwick. De ni ;)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Drömma om Ed är inte helt fel ;)



Svar: Hihi ja men Vi kan ta det på msn om du vill sen :)

2009-01-10 @ 17:44:39
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0