En trött Nathalie


Veronica Mars & Logan Echolls


Luleå spelade en risig match idag också. Förlorade med 1-0 mot Brynäs och nu börjar man nästan bli lite less. De senaste matcherna har varit jätte tråkiga så orkade inte ens titta klart på hela idag. Missade ingenting hursomhelst.

Farmor, farfar och mina små kusiner kom förbi här, och dom for just. De hade med sig Narnia; Prince Caspian så vi har tittat på den. Den är faktiskt bra och ännu en ur snygg britt vid namn Ben Barnes som man vill käka upp. Vars kommer alla ifrån helt plötsligt? :o Känner mig trött och slut, skönt att det är fredag imorgon. Planerna inför imorgon efter skolan blir nog träna och sen bastu och spelkväll hos Sandra. Ska bli grymt kul!

Eftersom jag inte hann se Veronica Mars imorse tack vare att jag började så tidigt så har pappa spelat in dom åt mig. Bäst att passa på när dom sänder det på tv och lördag är sista dagen för maratonet. Tänkte kika på dom nu och och ta mig nå kvällsfika. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Älskade Veronica Mars :)

2009-01-09 @ 18:26:11
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0