Don't look back


Klockan 21.00 på tv3!

Mina linser kom idag, så har hunnit testa dem nu. Dock så tyckte jag dem inte alls satt skönt i ögonen, passformen var så konstig. Men sist jag hade färglinser satt dem inte heller som mina vanliga, kanske är något speciellt när det är med färg? I dunno, det kanske går till sig. Jag hoppas på det iaf för vill verkligen kunna använda dom. I värsta fall får jag gå till optikern och höra vad felet är.

Efter skolan idag mötte jag upp Johanna och vi gick och simmade. Jätte kul var det! Är sjukt längesen jag badat överhuvudtaget och man får en skön träningsvärk i kroppen efteråt. Jag är verkligen som en liten unge som hellre leker än att simma, haha. Älskar att vara under vattnet och dyka.

Nu sitter jag och småskrattar lite åt en av mina vovvar, Mimmie som har mens just nu. Höhö hon går runt med en trosa nu och hon avskyr den verkligen, biter å naffsar i den för att hon ska ha bort den. Inte alltid så lätt att vara hund inte! Mor & far drog nyss till hockeyn, hade ingen lust att fara idag. Har planer på att kika på filmen Cake istället som Viktoria tipsade mig om sen kommer jag nog hänga på Ebay hela kvällen. Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Cake är väldigt bra :)

2009-01-15 @ 19:46:34
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0