Bad day


Jobbig dag. Extremt jobbig & tröttsam dag. Har varit rastlös och sömnen har verkligen legat på mig. Kan kanske bero på mitt nattvakande i natt maybe? Men kan inte hjälpa det för tror jag vänt på dygnet totalt nu sen ledigheten. Har så mycket att göra!

Vi hade våran första NK lektion idag, och våran lärare verkade ju verkligen bara älska att säga "bajskorv". Alltså jag tror det var de ända han sa egentligen och halva klassen blev äcklad av disskusionen. "Det bästa med att vara NK lärare är att få säga bajskorv". Haha hallå då är det illa! Efter att hans genomgång angående kursplanen slutat pysade jag direkt till bussen så jag skulle hinna med den hem. La mig och skulle kika på tv men slocknade istället och sov tills mamma kom och väckte mig och sa att det var middag för en halvtimme sen. Vilket kommer resultera i att jag kommer somna senare ikväll än vanligt, bra Nathalie. Haha whatever :)

Nu tänkte jag kika lite på de Grey's anatomy avsnitten jag missat, är ett tag sen jag såg det nu :o Hade gärnat vilja ha tisdag så jag istället fick kika på GG & OTH. Men det får vänta tills imorgon. Den som väntar på något gott..

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0