You found me


Har varit på storheden en sväng med mamma å kika efter en toning till håret. Hann inte med så mycket annat för blev att vi for iväg sent så H&M osv hann stänga dock. Kanske lika bra, är inte roligt å kolla på kläder när man inte kan spendera på dem. Annars idag har jag inte gjort mycket överhuvudtaget, kikade på film imorse när jag vaknat. She's the man blev det, blev otroligt sugen på att se den när vi pratat om Trettondagsafton på svenskan, William Shakespeares pjäs nivet, som filmen är baserad på.

Ikväll ska jag slänga in toningen i håret och även färga Johannas hår och umgås med hon och Nathalie. Blir nog att vi bänkar oss framför tvn lagomt till Melodifestivalen som drar igång idag. Första deltävlingen för detta år. Egentligen är jag inte särskilt intresserad av det, utan det är nog bara att det är en grej jag gjort så länge jag kan minnas att det blivit en "tradition".

Nu ska jag kolla på Lipstick jungle tänkte jag och vänta på maten. Blir lax & potatis med chilisås som står på menyn idag, jag älskar det! Ha en jätte bra kväll allesammans så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh She's the man är väldigt bra :)



Håller med dig om Melodifestivalen, det är som en tradition :P



Jag hoppas vi kan prata senare på msn gumman :)

Annars får då ha en fortsatt trevlig Lördag :)

<3

2009-02-07 @ 19:52:37
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0