It's cold around me


Ursäkta
för min dåliga uppdatering igår. Min far har haft min dator och fixat lite i den för att den av någon konstig anledning slår av lite när den vill. Men nu förhoppningsvis är den normal igen!

Skriver lite kort om gårdagen. Sandra och jag for på Plannja efter skolan som mötte Uppsala. Dom vann! Att jag går på basket är väl inte särskilt vanligt men gratis är ju som sagt nice. Efter det gick vi till Max och satt och väntade på pappa sen for vi hem till mig. Vi somnade redan vid elva tiden vilket var skönt för det är nog första onsdagen på länge som jag var pigg när jag steg upp!

Kylan idag har varit förjävlig på ren svenska. Det räcker med att man är ute i någon minut bara och man fryser typ fast. Nu har jag duschat för en stund sen och tänkte strax dra igång The secret life of the american teenager som jag inte hann se igår. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh The secret life of the american teenager är så bra :)

2009-02-18 @ 17:11:19
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: gabriella

Max hamburgerrestaurangen, eller Max människan? :P

2009-02-18 @ 19:38:48
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0