Say it..


"Stupid, shiny Volvo owner."


Snart har jag lyssnat klart på Twilight och ska börja med New moon snart. Undra hur många ggr jag läst den nu? Fortfarande lika bra och spännande även fast jag redan vet vad som ska hända. Kommer på mig själv ibland att flina om jag te x är ute och går eller på stan i väntan på bussen ser det nog lite små flummigt ut. Haha men ibland går det faktiskt inte att låta bli, blir som i en helt annan värld.

Har käkat nyss och gott var det, är ruggigt mätt. Ska bänka mig framför tvn om en stund med mamsen. Tillsdess blir det att fortsätta med ljudboken, hejdå verkligheten för en stund!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Håller med, det går hon bara inte,förhoppningsvis orkar hon inte det idag!

Det är inget man vill sätta sig och börja med en söndag kväll direkt :P

2009-02-08 @ 18:59:37
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar; Jao :D

2009-02-08 @ 23:17:03
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0