I'm only afraid of losing you


Just nu har jag världens sug att bädda ner mig och lyssna på New moon resten av kvällen.. Känns som det blivit dåligt med det på senaste tid, eftersom att jag typ somnat direkt jag lagt mig i sängen. I'm obsessed - but that's not new. Ikväll har jag varit med Natta. Vi har bakat amerikanska brownies faktiskt. Blev inte kladdkaka som det brukar sluta med! Ett litet steg framåt iaf. Och goa blev dom, dock blev dom lite tunna.. Men det är receptets fel, säger vi..

Nu sitter jag här och diggar Like it rough för tusende gången denna kväll och får sms av Sandra som praktiskt taget försöker göra mig galen.. JAG VILL OCKSÅ SE TWILIGHT! Så här låter det:

"-Who is he?
-That's Edward Cullen

- I know what you are
- Say it out loud, say it
- Vampire
-
Are you afraid?
- No

- Now I´m afraid
- Good
- I´m not afraid of you. I´m only afraid of losing you
- You don't know how long I've waited for you"

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Twilight är helt underbar <3

2009-02-13 @ 23:21:21
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: sandra

hähähähä, du vill inte veta hur mycket jag njöt av att skriva till dig;P

2009-02-15 @ 01:03:56

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0