Slipping trough my fingers


Ikväll har jag och Sandra varit och kikat på Luleå - Rögle. Och nästan skrattat oss igenom matchen. Nämen alltså när gubben kom i fotbollsshotsen vid isen höll jag på att dö av skratt. Ni skulle ha sett - då hade ni förstått vad jag menar! Kunde nästan inte sluta, men det är ju sådär jag blir av cola. Sockret åker direkt upp i huvudet på mig.. Vojvoj!

Imorgon har jag sovmorgon till 12.10 vilket är himmelskt med tanke på att jag går till 17.00 så dagen blir en aning kortare och jag kommer nog vara på ett mycket bättre humör med en lång sovmorgon! Nu sitter jag här och gör absolut ingenting, strax ska jag dra igång 90210 tänkte jag. Blev sugen att se från början av säsongen. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

90210 är grymt bra :D

2009-02-16 @ 22:53:45
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0