Wednesday


Idag har jag sprungit på stan med syster, mami, moster och Lova. Vi gick och fikade och bara kikade runt. Ska spara money tills jag och Sandra drar till Helsingfors nu på lovet, så isåfall blir det shopping då istället. Vi ska även hinna en sväng till Gällivare om våra planer går rätt till, nice! Vi har även åkt lite bob i våran lilla backe som vi har på gården och busat i snön i det sköna vädret. Får riktiga vårkänslor! Min hals känns även bättre idag men då har ju förkylningen blivit värre istället tyvärr.

Strax ska jag hoppa in i duschen och äta lite middag. Får se om vi far till moster senare ikväll en sväng och hälsar på. Har ett ruggigt sug efter att kika på Twilight så tror jag ska göra det senare, ska tvinga syster att se den med mig efter att jag färgat hennes hår. Nu ska jag hoppa in i duschen så jag inte behöver stressa sen, ha en bra dag allesammans så hörs vi senare. Puss!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Mysig dag,tråkigt att förkylningen har blivit värre :(

Gud vad söta du & Lova är :)

2009-02-25 @ 18:48:31
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0