Last thing on my mind


Har inte tagit mig tid och kika på Oscarsgalan ännu och lär inte bli det heller eftersom jag börjar 8.15 imorgon. Alltså blir det en tidig kväll för mig. Jobbiga tisdagen är det nämligen dags för imorgon.. Jag som tänkte ta ledigt då egentligen, men tyvärr har jag så jäkla många lektioner att jag får lite ångest när jag tänker på hur mycket jag kommer missa isåfall.

Sitter och nynnar på en låt från Törnrosa och dricker te för att värma upp halsen. Jäklar. "Du å jag, vi träffades en gång i en dröm.." Så kan det gå, speciellt när man sett filmen ca 3 ggr på en dag. Tror Lova nu har en ny favorit film. Och kladdkakan vi bakade idag blev helt amazing btw! Tack å lov att det är kladdkaka som är ganska maffigt, annars hade jag typ tryckt i mig mer än en bit kan jag säga er.. Hihi!

Nu ska jag börja krypa till kojs tänkte jag och lyssna på New moon innan jag somnar. Måste packa mina varmkökskläder också medans jag kommer ihåg. Och fasa inför morgondagen. Tacka för att vi har lov nästa vecka - och sen efter lovet en vecka i skolan och sedan 3 veckors praktik! Något att se framemot, verkligen.. Natti natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0