Take it or leave it


Nu är jag hemma. Har haft en riktig myskväll hos Natta med choklad och gele hjärtan, chips med dipp och läsk! Vi har kikat en stund på Melodifestivalen så klart och Måns var helt klart bäst. Och att killen är charmig är det ju ingen tvekan om saken, han bara strålar. Tror jag fortfarande har kvar min crush på honom som jag haft sen han var med i Idol 2005, hihi.. 

Imorgon (idag om man ska vara exakt) fyller min lillebror år. 15 år blir han! Grattis ♥ Så imorgon ska jag och mor göra tårta och baka lite för det kommer folk hit. Han har redan fått ett par ur snygga byxor från MQ som han & jag var och kikade på igår. Annars får jag se vad som händer - pratades om träning?

Nu sitter jag och pratar med mitt lyckopiller, tänkte strax dra igång The secret life of the american teenager. Sen ska jag nog bädda ner mig och lyssna på New moon. Perfekt avslut på denna dag. Drömma lite om R.Pattz.. Jag vet att ni blir avis. Puss på er allihopa, hoppas ni haft en jätte bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Aw har haft en underbar kväll med mitt lilla lyckopiller :)

2009-02-15 @ 02:04:10
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0