Skins


Dagen har rullat på och nu är det snart kväll igen. Har tagit det lugnt i princip hela dagen framför Skins som jag började kika på idag där söta Mitch Hewer är med. Blev inte stan besök idag utan tar det imorgon istället eftersom det krockade med tider osv. Måste försöka klura ut någon bra födelsedagspresent till Johanna. Vilket absolut inte var det lättaste ska jag säga er, har verkligen stopp i huvudet alltså.. Haha!

Ikväll åker min syster & Lova hem.. Vilket ska bli otroligt trist och kommer vara tyst här alltså :/ Men förhoppningsvis blir det så att vi åker dit snart, iallafall jag. Kvällen kommer bestå av slöande, ska kika på The clique ikväll istället eftersom jag la mig tidigt igår. Och oboy vad skönt det var! Mamma har köpt en massa snacks och gott också så det blir mys.

Nu ska jag fortsätta glo på Skins - efter det funderar jag om jag ska basta kanske.. Känner mig så frusen. Ha en trevlig kväll så hörs vi senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en underbar dag med bar Skins,underbar serie :)

<3

2009-02-27 @ 19:07:03
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0