Mind over matter


Blair Waldorf & Chuck Bass

Söndag. Vilket innebär ännu en slödag för mig. Har sovit alldeles för länge idag som vanligt så det kommer verkligen bli extra jobbigt att stiga upp imorgon till skolan. Känner inte alls någon ork till det överhuvudtaget. Kan månaderna inte bara snabbspola till juni då man har ett långt sommarlov framför sig, snälla?

Under dagen har jag kikat lite på tv osv, legat i sängen & lyssnat på Twilight (ljudbok). Nu har jag bara några timmar kvar av den första och då är det dags för den andra igen. Dom är verkligen 100 ggr bättre på engelska även fast jag läst dom flera ggr innan.

Här framöver vet jag inte vad jag ska hitta på, funderar på att dra igång Bring it on om ett tag eller kika om det finns något att kolla på tv.. Om man ser det positiva på denna vecka så är det att jag har tisdagen & onsdagen att se framemot. Vilket innebär nya avsnitt Gossip Girl, One tree hill och 90210. Fun fun fun!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Älskade C & B, gillar verkligen bilden :)



Härligt med nya GG,OTH & 90210 avsnitt denna vecka :D

2009-02-01 @ 20:20:07
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0