I'm a Robertnizer!


Yeap tisdagen är överströkad. Skönt det! Dock blev dagen kortare än 17.00 men jag klagar absolut inte. Idag tror jag hela klassen varit övertrötta, eller ja nästan. Jag, Sandra och Gab har haft en heldel skrattattacker, och en heldel svammel har det blivit under dagen. Sandra har även hakat på vårat Twilight snack, vilket låter väldigt bra. Hon är nu inne i första stadiet av hysterin, som sedan bara kommer växa. ROBERTNIZER!

På Hans-Åkes lektion sjönk mitt humör rejält, jag och två andra tjejer från min klass var uppskriva på tavlan. Han tyckte helt plötsligt att vi 3 skulle gå ut och förbereda oss för att hålla lektionen. Så vi fick ca 30 minuter på oss att förbereda oss och sammanfatta vad man ska kunna till provet och sedan "redovisa" det för klassen. Utan någon som helst förvarning heller. Och jag avskyr att redovisa! Tycker det var grymt orättvist, för nu vet resten av klassen vad som har att vänta de närmaste tisdagarna. Nä fyfasen.

Nåja nog om det. Sen jag kom hem har jag hunnit kika på GG och för en stund sen käkade jag middag. Nu ska jag snart dra igång veckans One tree hill hade jag tänkt. Är grymt sugen på att baka men vette fasen om jag har orken till det. Förresten så vet jag inte ens vad jag är sugen på, haha.. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en bra dag :)



Svar: Yes i know honey, och vi är två och dom enda två känns det som ;)

<3

2009-02-03 @ 18:41:56
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Angelina

sv: YES! han är absolut underbar!



OH, jaaaa.. jag är nog fanimej också Robertnised! men det är ganska bra att vara det! :D

2009-02-03 @ 20:27:06
URL: http://angelinap.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0