How far would you go to protect a secret?


Idag har jag fått sova, tack för det. Mormor ringde och väckte mig där efter 12 så blev en sovmorgon idag iaf. Har slöat framför tvn till tre tiden då jag for till Eva och färgade hennes hår. Fikade lite osånt också! Imorgon är det en ny skolvecka som gäller, blö. Men som tur är har jag bara två lektioner och slutar 11.45 så det ska bli skönt. Men surar över att jag inte har något GG eller OTH att se i veckan.. Uppehåll kan bara ta sig nånstans!

Resterande av dagen kommer jag nog tillbringa framför tvn och bara mysa. Poppa lite popcorn och kolla på OTH & GG sen ska jag kika på The reader som verkar grymt bra. En slöfis ska jag vara idag med andra ord!

Nu ska jag gå och hacka grönsaker till middagen - tacos blir det idag. Yummie! Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mycket härlig dag :)



Ska bli kul att kika på Chuck idag ;)

2009-02-08 @ 17:42:05
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0