Gossip girl 2x17 "Carrnal Knowledge"


Nu har jag äntligen fått se veckans avsnitt av Gossip girl. Och jag säger som tidigare, hur kan man bara inte älska serien!? När Blair är på krigsstigen blir det alltid en massa drama och I love it! Scenen när Dorotha kommer med solbrillor som någon agent är så jävla grym!

"Blair: Did anyone see you?
Dorotha: No miss Blair."

Jag ogillar verkligen Miss jävla Carr. Hon springer till sin chef så fort det blir lite varmt om öronen, den som ger sin in i leken får leken tåla. Herregud! Dock verkar det som att vi kommer få se mer av henne, eftersom hon och Dan rullade runt i sängkammaren där på slutet..

Det var ingen Chuck & Blair scen i detta avsnitt heller, tråkigt nog. Chuck sökte efter den mystiska tjejen han mötte på någon gentlemans "klubb" och hittade henne tillslut, men hon försvann igen. För gott hoppas jag! Men ni vet lika väl som jag, att det är Blair han ska vara med.

Och nu får vi stå ut tills 3 mars att se fortsättningen, va i helvete för ska dom ha uppehåll hela tiden för!?

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Var lugn den där mystiska tjejen är borta för gott :)

2009-02-03 @ 17:16:55
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0