Friday night!


För en stund sen var expressen här på besök, lite coolt va! Natta och jag var smått nervösa innan och hade ganska många spekulationer innan de kom och knackade på dörren. Men allt gick som på räls! Dagen har varit hektisk, vi har haft en hel del fuffens för oss. Moha! Olidligt kallt har det varit, vi gick en sväng till affären och skulle handla gott inför kvällen och man var verkligen en istapp när man var innanför dörren. Blä! Jo, Natta vill också att jag ska nämna att Diamant är världens hårdaste grundämne, det vackraste också.. Jag undrar varför..

Pappa skulle skjutsa mig till skolan idag så jag skulle komma i tid, men dock så är vi alltid sent ute som vanligt. Slutade med att jag var 10 minuter sen, ganska bra ändå för att gälla han och mig. På svenskan kikade vi på Shakespeare in love, faktiskt hyffsat bra. Det ända jag inte gillar med filmen är väl allt gröt snack. Och jag måste ju säga att Jason Fiennes som spelar William Shakespeare, är ruggit snygg faktiskt.

Om en stund ska jag börja dra mig hemåt i kylan. Brr fryser redan.. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Håller med dig om Jason ;)

2009-02-06 @ 22:58:54
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: gabriella

joseph fiennes heter han :)



ahahahah

2009-02-08 @ 00:05:59
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0