Everything happens for a reason


Jag har nyss duschat och nu sitter jag här och kikar runt. Har bråkat med bloggen hela dagen typ, ena stunden kan jag inte logga in och sen när jag väl kommit in så står det sidan kan inte visas om jag ska skriva ett inlägg. Men nu verkar det tack och lov fungera. Jag har alldeles för kort stubin för sånthär!

Under kvällen har jag legat och slöat, var meningen att jag skulle plugga till idrottsprovet imorgon men blev inte så mycket av det. Somnade framför tvn en stund innan middagen och sen kom Caroline hit och hälsade på. Och våra munnar har verkligen gått i ett alltså, fy fasen vad mycket vi haft att prata om. Var jätte roligt det iaf!

Om en stund tänkte jag kolla på film. Idag blir det Step up 2 the streets. Men först ska jag gå och göra ordning några mackor - min mage skriker efter mat. Har glömt bort att vara hungrig ikväll. Och min kväll kommer naturligtvis avslutas med att lyssna på New moon. Hihi! Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Haha :)



Åh Step up 2 är ju helt underbar,kanske man ska kika på den jag med ikväll,fick ju lust att kika på den jag med nu hehe :)

2009-02-11 @ 22:10:30
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: angelina

okej, måste jag ladda ner! fast nu sitter jag med pappas handdator så dt kan bli svårt :)

2009-02-11 @ 23:17:31
URL: http://angelinap.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0