90210 1x15 "Help me, Rhonda"


Veckans avsnitt var både gulligt och irriterande. Och tack och lov klev Ethan ur olyckan utan någon skada alls, vilket jag redan visste men ändå! I början av avsnittet höjdes Ty verkligen i mina ögon, trodde att han verkligen var en hel ylle kille som skulle ta ansvar för det han gjort. Istället tjallar han åt mamma och pappa så att de ska "ta hand om" barnet som Adrianna väntar, allt för att rädda sitt eget skinn. Det är ju verkligen så synd om honom. Vilken gris! Ett stort plus till Adriannas mamma i detta avsnitt, äntligen börjar hon visa att hon också är människa. Tack för det!

Rhonda som var tjejen Ethan krockade med, kan bara fa åt fanders. Allt för att han har dåligt samvete och vill gott göra henne och hon fejkar allt ihop. Visste att det var något som inte stämde med tjejen alltså. Och tack och lov så hittade Silver & Dixon tillbaka till varandra. They are soo cute! Nu håller jag verkligen tummarna att Navid tar sig i kragen och skaffar Adrianna tillbaka, innan det är försent. Vi får se vad de kommer att pyssla med i Beverly Hills nästa vecka igen! :)

"Dixon: Hey Silver, what was that!?"
Silver: I don't know, nothing. I don't know. It's just, it's too much!
Dixon: What is?
Silver: Seeing you here with a girl!
Dixon: She's just a friend
Silver: Yeah maybe she is, but someday someone's not gonna be it, and I'm gonna have too watch you. And I can't handle it, and then what!? This beeing in love stuff is making me crazy!"

Kommentarer
Postat av: sara

guuuud vad fin design, vill oxå ha en sån fin ;O

jag fattar inte hur man fixar,, buuhuhuh :( x d

GE MIG DIN OTROLIGT FINA DESIGN, OMG JAG DÖÖÖR!

LOOOVE HIM <33''''''

kolla gäärna in min blogg och lämna en kommentar eller två!

http://frookenpersson.blogg.se

2009-02-04 @ 19:54:38
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag gillade detta avsnitt och det var verkligen så ku l att se på Silver när Dixon sa att hon älskade honom och hon vågade erkänna det, man såg hur lycklig hon blev efter hon fick säga det :)

2009-02-04 @ 20:03:10
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0