it's spooky! she knows more about you than you do!


Efter att kollat på Harry P sneak peeken nedanför ett x antal ggr nu så får jag ändå inte nog! 346 dagar kvar tills del I.. Blö.. Snart öppnar iaf The wizarding world of Harry Potter i Orlando, helt amazing! Ska försöka söka jobb där så fort det kommer upp några. Fy tusan så roligt! :) Jag kommer än idag ihåg min kalender från när första Harry boken kom ut, då jag sisådär var 11 år och jag låtsades att jag gick på Hogwarts och skrev upp alla olika lektioner jag hade. "Ört lära med Professor Sprout.." Jag hade väldigt svårt att förstå att Hogwarts inte fanns på riktigt. xD Så att dom nu bygger upp ett Hogwarts och Hogsmeade byn osv är helt sjukt!! Hehe, you know what they say. Once a potter nörd..

Nå nu ska jag snappa ur min Potter koma. Ska jag göra mig frukost, hoppa in i duschen och sen dra igång Glee. Har ännu inte hunnit se det (!).

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hehe nej vad coolt :)

Åh bäste glee



Svar: Jag håller med :)

2009-12-07 @ 14:11:43
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Älskar Harry Potter.Bästa <3



Svar: Jag också faktiskt :)

2009-12-07 @ 21:32:58
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Nelly

Åh vill åka dit! Längtar som bara den till nästa film!



Svar: Ja, men känns lite sent att börja nu. Har sett del 1 av julens hjältar så får nog fortsätta med den:) Tack för berömmet

2009-12-08 @ 20:48:10
URL: http://nellyandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0