fjärde advent


Jösses vad tiden har sprungit iväg! Om bara 4 dagar är det julafton, det känns helt galet! Kan tänka mig att Natta är alldeles galen just nu när hennes absoluta favorit dag närmar sig. Får hålla tummarna att jag varit snäll i år och får många julklappar. (A) Söndagen är redan här, tänkte ta och dammsuga mitt rum en sväng och sedan bara slöa. Imorgon är det jobb som gäller, 10-18. Lär bli tufft!

Gårdagen var pretty nice! For till Issapissa vid halv sju snåret eftersom våra föräldrar skulle ut och käka. Blev pizza för oss till middag i varje fall och ett glas vin till det. Vid elva efter många om och men och tjorv med taxi bolag tog vi oss iväg mot Allstar! :)

Nä nu ska jag gå och städa, rasta vovvarna och göra mig någon lunch.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0