concrete jungle where dreams are made of, theres nothing you can’t do


Under helgen har det varit ganska tomt hära. My bad! Har inte haft mycket tid för bloggen alls. För att sumera den kort så spenderade jag fredags kväll med Natta och kikade på idol finalen. Grattis Erik! Och ett stort plus till att årets vinnarlåt faktiskt är något man KAN lyssna på! Gårdagen var riktigt nice, mamma fyller 50 år på tisdag så igår var släkten här och fikade osv. Kvällen spenderades på Allstar med en massa trevligt folk! Väldigt lyckad kväll men idag är jag måttligt trött..


Nu ska jag sätta mig ner och skriva APU-rapporten som ska vara färdig innan jul. Usch fy och blä.. Men jag har bara mig själv att skylla för att jag inte tagit i tu med det tidigare. Vilket lär bli det jag kommer sysselsätta mig med hela dagen.. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en bra helg gumman :)

Jobbigt att sitta med en APU rapport på en Söndag dock :/

2009-12-13 @ 23:53:32
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Haha förstod väl det :D

2009-12-14 @ 13:06:20
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0