you spin my head right round



Snodde en lista av Viki!

Något som gjorde dig glad igår:
Trevligt folk!

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Jag sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Åkte bil

Det sista du sa högt:
Mimmie sluta hoppa! Haha xD

Det senaste någon sa till dig:
Ha det bra nu, vi syns på julafton!

Vad har du druckit idag:
Juice och smoothie

Vad var det senaste du åt:
Ananas

Vad var det senaste du köpte:
Cider..

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brun

Vad är det för väder hos dig nu:
Mulet och trist ;/

Godaste glassmaken:
Choklad och apelsin! Är helt galen i det :P

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Dunno.

Sover du tungt:
Oftast!

Drömmer du mardrömmar:
Yes

Trivs du med ditt jobb:
Ja det gör jag!

Favoritklädsel:
Nån enkel tröja och leggings. Så himla skönt!

Favoritlåt just nu:
Don't stop believing - Journey & Umbrella - The baseballs &
Empire state of mind - Jay Z ft. Alicia Keys


Vad ser du om du tittar till höger:
Min dator! ;)

Vad gör dig glad just nu:
Att det snart är jul! Wihooo

Vad ska du göra härnäst:
Städa mitt rum och rasta vovvarna

Höger eller vänsterhänt:
Höger!

Humör just nu:
Neutralt.. Kan man säga så? Haha!

Favoritgodis:
CHOKLAD!! Ska gifta mig med marabou.. Höhö

Kläder just nu:
Mjukisar och stickad tröja

Sommarplaner:
Jobba som det ser ut nu.

Hur många kuddar sover du med:
Dos!

Spelar du något instrument:
Nej, men spelade tvärflöjt i 2an xD

Morgon eller nattmänniska:
Nattmänniska helt klart! Tar mig knappt upp på morgonen.

Vad är viktigast för dig:
Familjen och vännerna

Är du kittlig:
Halsen och nacken är förbjudet område!! Ah...

Snarkar du: 
Nej, men när jag är förkyld så andas jag ganska högt xD

Stjärntecken:
Skorpion

Äckligaste insekten:
Spindlar!! :|

Längtar du mest efter just nu:
Julafton, juldagen och nyårsafton! Och studenten..


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Marabou <3

2009-12-20 @ 19:54:39
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0