a broken heart can't be that bad


Har haft fullt upp från morgon till typ.. nu. Idag fyller min älskade mamma 50 och mormor 78 år. ♥ Så idag blev det lunch på exotic för att fira det hela! Jag och mina syskon gav henne presentkort på massage och ett ur snyggt halsband som jag själv är sugen på att köpa. Och efter det begravde jag mig i mitt arbete med att skriva klart rapporten. Det börjar gå mot slutet nu i varje fall. Har några punkter jag ska ta upp med min handledare så ska det nog fixa sig.

Tog en paus för att käka och kolla ett avsnitt av SATC och nu ska jag fortsätta. Fast denna gång blir det att försöka spåna lite på min engelska bokrecension som jag har kvar att göra. Och det står absolut helt still i skallen..

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0