"have you ever had a secret, you couldn't tell anyone?"


I'm here! Stockholm har verkligen varit great, känns både skönt och tråkigt att dra hemmåt imorgon. Idag valde jag iallafall att stanna hemma från stan, för jag är en aning less om jag ska vara ärlig. Känner mig ruskigt hängig också så har garanterat en förkylning på g. Woho. Just my luck.

Har hur mycket som helst att dela med mig av veckan här, men det orkar jag inte just nu. Maybe later. Såg den nya New moon trailern först idag (whats up with that? :oo) och då förstår ni att jag verkligen haft fullt upp. Tur att jag är ensam hemma hos syster, för jag skrek till.. Haha i'm such a dork. Edward, edward, edward...

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0