first day of school.


Då har höstterminen 2009 satt igång. Kändes dock väldigt onödigt att stiga upp kvart över sju imorse för att vara i skolan en halvtimme. Well well.. Imorgon ska vi sätta igång och spåna på ideér inför vårat projektarbete som vi kommer hålla på med hela året. Och jag har inte en aning om vad jag ska göra.. Hjälp någon?!

Slocknade på soffan direkt jag kom hem ungefär. Färgade mammas hår och sedan lagade jag middag. Blev dock för slö för att städa mitt rum så det får jag ta imorgon istället. Nu tänkte jag göra ett gilmore girls marathon och sen hoppa i säng. Måste vända tillbaka dygnet nu, funkar inte längre.

eyes on fire - blue foundation

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Älskade Gilmore Girls <3



Tycker du borde göra något du gillar i projektarbete,pröva göra något du aldrig trodde du skulle våga.Jag föreläste för 3 klasser och innan det var det ett av det värsta någonsin,trodde aldrig jag skulle våga men dagen slutade med att jag älskade det och skulle kunna ha gjort om det igen,Kan ha varit för jag hade bra klasser och sista var fantstisk! :)

2009-08-25 @ 00:19:08
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0