Worlds greatest


Då var vi redan i mitten av veckan, skönt. Snart helg igen! Skoldagen har rullat på hyffsat och har fått mycket gjort. Började med apu-rapporten och har suttit med den ett tag ikväll också. Känner att jag vill ha den bortgjord så jag har en grej bort från tyngden över min skalle. Stress, stress och stress... Om ett tag ska jag iallafall lägga mig i sängen och koppla av till Grey's anatomy. Ska bli gode skönt.

Viktoria min ängel håller på att skicka dagens 90210 åt mig så får se om jag orkar titta på det idag. Är helt slut och skulle behöva hoppa i duschen också. Annars idag har jag inte alls gjort mycket. När jag kom hem tog jag med hundarna ut sen har jag suttit ute på altanen med Eclipse i öronen. Och nu törs jag nog säga det - våren är här! Var jag som stod för middagen idag också, så känner mig duktig. Lövbiff med kroketter och pepparsås gjorde jag. Smaskens - kanske skulle bli kock istället? Ha ha ha.

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande och luggande, hehe. Ha en bra kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Aw gumman du är min ängel också,hihi,Du är bäst :)

Mysigt med Grey's :)

Vilken god mat du åt idag,mums.Du äter typ alltid goda middagar verkar det som :)



Svar: Ja Chuck and Blair :D

2009-04-22 @ 20:17:04
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0