Sunday


Sorry för en riktig urusel uppdatering från min sida denna helg. Blir dock så, speciellt när det varit toppen väder här de senaste dagarna. Igår for jag med natta in en sväng till staden och käkade lunch, glassade i de fina vädret och köpte mig ett par nya solbrillor. På kvällen umgicks vi även med sofie en sväng, var som ett tag sen! Och idag har jag suttit ute i solen och fått lite färg, promenerat med natta och övningskört. Har äntligen startat nu med manuellåda och det går väl lite ryckigt ibland. Men fram tar jag mig i varje fall :)

Imorgon är det skola som gäller från 09.30-11.45. Efter det blir det en sväng på gymmet sen hem och plugga inför NK provet på tisdag. Usch! En jäkla massa vi ska kunna känns det som. Nu får man sota för att man gör annat på lektionerna istället för att lyssna, men det är så jäääkla tråkigt.

Nu har jag tänkt att jag skulle lägga mig i sängen och dra igång någon film. Har sån sprängade huvudvärk att jag håller på bli galen. Skulle behöva få mig en ordentlig nattssömn eftersom jag drömt så sjuka drömmar inatt. Men först är det duschen som gäller. Imorgon ska jag vara duktigare med uppdateringarna - promise! Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig helg :)



Nu har du blivit utmanad av mig gullunge! :)

http://becoolsodapop.blogg.se/2009/april/utmanad-av-hanna.html

2009-04-26 @ 22:14:13
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: sofie

jo det var roligt att vara med er sötnosar :)

2009-04-27 @ 09:22:26
URL: http://sofieesundbeerig.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0