Saturday


Igår blev det ingen dagsutsikt uppdatering för mig. Hade alldeles för mycket att göra. Vid halv fem kom sandra från övertorneå så for och mötte upp henne i stan och då for vi till min mostersjobb. Där solade vi, badade och hade allmänt trevligt! Dock lyckades jag hoppa snett under all "lek" i vattnet och for rakt in med sidan av magen i en stång som fanns i vattnet. Så blåmärket som finns på min höft nu är inte trevligt.. Och ont utta helvete gör det. Poor me! Middag käkade vi senare på max. En mycket trevlig kväll :)

Idag vaknade vi strax före tio. Käkade frukost och sedan begav vi oss in till stan med mor min. Nu ligger sandra o kikar på en gammal goding - Eva och Adam. Ska göra henne sällskap strax! Ikväll blir det en lugn hemma kväll med mami & papi vilket ska bli skönt. Jag är väldigt trött idag. Hoppas ni får en trevlig lördagskväll - puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en galet mysig dag du hade igår och idag med :)

<3

2009-04-11 @ 20:17:02
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0